Thursday, January 20, 2011

nie bengap ke bodoh?

Sebelum ni sure ramai dah tahu kisah 3 pontianak yag diorg cakap: Kau nampak tak kampung tu? nampak tak bandar tu? nampak tak tembok tu?

Kali ni tukar versi org gila pulak.

Ada 3 org gila baru terlepas hospital sakit jiwa.

OG1: Apa kata kita bertanding sape paling gila di antara kita?

OG2: Okey, aku ada cadangan. Sape yang cedera paling teruk pasal buat aksi gila dia paling gila.

OG3 : Boleh gak.

(OG1 mula blah dan bila balik semula kepala die berdarah.)

OG1: Korg nampak tak tiang lampu kat situ.

OG 2&3: Nampak!

OG1: Aku hantukkan kepala aku byk kali kat tiang tu!

(OG2 tak puas hati so dia pun blah.Bila balik semula kaki dia berdarah.)

OG2: Korg nampak kedai gunting tu?

OG 1&3: Nampak!

OG2: Aku curik pencukur kat situ pastu calar-calar kan kaki aku!

(Kali ni OG3 pulak yang blah.Bila dia balik semula seluruh badan dia berdarah macam zombie.)

OG 1&2: Nampaknya kita dah kalah. Ni apa kes ni?

OG3: Korg nampak highway tu?

OG 1&2: Nampak!

OG3: Aku buat-buat tak nampak.

-SIOt giler kan- dah tau daa.lalalalala.........